23 3月, 2006

發雞瘟

唔記得之前有冇提過,近呢幾個月都『發雞瘟』。如果之前已經提過,就當潮文睇多次啦。

『發雞瘟』o既意思其實係近排愛上o左一種食品 - 海南雞飯。

過澳洲之前,我o係香港係冇食過 海南雞飯 o既。o係澳洲o既呢幾年,都係同 uncle 一家去食過幾次;我自己一個人係唔會去食o既,因為興趣不大。

不過近幾個月唔知攪乜鬼,非常鍾意食 海南雞飯,幾近瘋狂。瘋狂o既程度係我日日都想食,當然我冇日日食,不過我相信我真係可以日日食。周圍去搵邊度有 海南雞飯 食,city 每一間有 海南雞飯 o既餐廳都幾乎試勻,冇間掂;其它 suburb o既都有去食,又係一般;屋企附近o個間明知唔好食,都仍然經常買o黎食。

有點走火入魔,雞瘟入骨之勢。

朋友們,知唔知香港邊度有好味o既 海南雞飯?
介紹o黎丫。

p.s. 一講食o野,我就興奮。暫時o黎講,我覺得人生最快樂o既時間莫過於係食好o野之時。
遲下再寫下『食』。

蝴蝶效應 + 隨時暴斃

話說尋日去屋企附近買 lunch - 海南雞飯,天色非常之好,風和日麗。所以,有好多漂亮o既蝴蝶到處飛舞。

而我平生最怕o既昆蟲就係蝴蝶;冇錯,你冇睇錯,係蝴蝶。其次係青蜓同飛蟑螂;我的確怕蝴蝶多過飛蟑螂。唔知點解,o的蝴蝶硬係會向住你飛,而且飛行路線極不規則,你越避,佢地就越向你飛,好恐怖。飛蛾都還好,因為飛蛾多數唔會亂飛向你或者只會飛向燈,第二朝訓醒仲會離奇消失。


如是者,o係我行去買飯o既短短十零分鐘路程,我會行行下忽然左閃右避。

另外,行去買飯o既時候,只係一段短短o既斜路,我都可以行到胸口痛 + 胃痛。相信遲早有一日我會忽然暴斃。

呢輪個身體不斷發出警報,真係應該係時候做番下運動喇。
不過呢句說話我都已經講o左幾年。

p.s. 唔好以為我唔知咩係 "Butterfly Effect"