25 2月, 2006

《天空小說》

最近翻聽 903廣播劇《天空小說》

呢個廣播劇應該係 94/95 左右o既作品(當然唔係195x年李我o個個),大大話話已經超過十年。
十年前聽o既時候只係當一個普通廣播劇o既故事o黎聽,冇乜特別;
十年後o既今日聽番呢個廣播劇卻感觸良多,幾乎聽到眼濕濕。
依家聽呢個廣播劇所帶到俾我o既感覺係...『悲哀』。

劇中穿插多首陳百強歌曲,亦係悲歌,悲上加悲。

快 樂 的 一 晚、一 式 兩 份、三 個 人 的 午 餐、生 於 四 月 四 日、五 星 級 大 酒 店、神 出 鬼 沒 錄 影 機、七 彩 蝦 條 姐 姐、大 話 西 遊 八 卦 精、我 愛 上 了 隻 狗、請 自 行 執 拾 行 李、孤 兒 流 浪 七 十 一、十 二 隻 杯 杯 碟 碟、筵 開 十 三 圍 酒 席、十 四 B 窗 口 位、少 年 十 五 寂 寞 時、公 家 病 房 床 位 十 六 號、At Seventeen、十 八 個 肚 臍、十 九 個 字 的 一 封 信、請 找 出 二 十 處 不 同 的 地 方、2100 起 飛、涉 谷 神 宮 前 二 十 二 町、沒 有 睡 眠 的 二 十 三 小 時、Twenty-four kiss 二 十 四 小 時 之 吻、二 十 五 年 朋 友、二 十 六 C 無 人 坐 o架 o番、八 月 二 十 七 日 東 京 國 際 機 場、我 二 十 八 號 出 世 o架、二 十 九 級 無 名 神 秘 之 火、三 十 集 大 話 大 結 局。

王天朗、翠碧、胡啟榮、趙家強、關茜蒙、尹芳玲、曾路得...
你記得幾多個?

林海峰 - 你我、王菲 - 一人分飾兩角、莫文蔚 - 到了晚上、黃偉文 - xxxx的快樂...
你又記得幾多首?

你,係咪我o個個年代?

晶哥電台

想開台但又唔可以開台原來真係幾辛苦...

我負擔唔起身份曝光之後o既後果。

三日假期

終於等到星期六放假,可以抖抖,我真係好需要抖抖。

今個星期除o左冇覺好訓忙於捉老鼠之外,亦要返學、做功課,亦有好多麻煩瑣碎火滾事發生。

人生就係咁,一係就日日百無聊賴無所事事,一係就所有麻煩事迫埋一齊接踵而來令你透不過氣 ;永冇中間平衡位。

雖然放假,但亦訓得唔好,因為尋晚好熱。

九點左右起身之後花o左兩個鐘頭時間將部電腦清潔同埋搬o左出廳,暫時將自己同書房分隔,我受夠了。今日應該會睇下戲睇下波打下機寫下 blog,聽日先執書房捉老鼠。