03 1月, 2006

祝娘親生日快樂,身體健康!

尋日(一月三號)係亞娘o既生日

話說今晚o係電腦面前食食下飯,忽然間想知今日係幾月幾號(我真係冇記日子o既),移隻 mouse 埋去一睇,一月四號,個人呆o左幾秒,之後大叫:『仆街喇,尋日亞娘生日,唔記得o左添!』,之後定一定神先諗番起,除夕o個晚香港屋企開 BBQ Party o既時候已經打o左電話番去講o左句『生日快樂』;好彩,如果唔係就真係“大檸樂”...

記憶中,好似由細到大都冇送過生日禮物俾亞娘,好似連咭都冇張(真係唔肯定);反而亞爹生日都送過下o野畫過下咭(我讀小學時期)。其實我一直都覺得自己大細超係好唔o岩,亦都有諗過究竟亞娘有冇呷醋呢?不過多數都係諗完就算。既然一向冇送開,就無謂打破呢個局面啦,送開就年年都要送,好煩o既。只要我生生性性咁做人,就係我送俾亞娘最好o既生日禮物啦,你話係咪?嘩哈哈哈哈哈...

寫到呢到,忽然又回想起以前我曾經講過一o的令亞娘傷心o既說話,仲攪到亞娘喊。
其實事隔多年,我一直都耿耿於懷,未有機會亦未有勇氣去講出一句『對唔住』;唯有暫時繼續內疚下去...

我依家對 mon. 發誓,由兩年後我回港發展搵錢開始,我每年都會送生日禮物俾我娘親。只要我負擔得起,要咩送咩(要娶新抱要抱孫除外),如有違背,就...就罰我...就罰我生日冇生日禮物啦。就咁決定。

至於亞爹生日o個方面...遲o的再諗。遲o的,即係十一月十七號。