02 1月, 2006

“新年”一月一號做過o的乜?

講講尋日新曆新年一月一號做過o的乜先...

搭正零晨零時零分,身在墨爾本市中心睇煙花。
好熱,因為一月一號下晝o既最高溫度為42℃,所以入夜之後仍然好熱。
好嘈,近睇放煙花真係好嘈,下下都好似係我附近爆咁,下下震到入心;
身邊o既人又嘈,we嘩鬼叫,係又叫唔係又叫,仲嘈過o的煙花。
我份人又怕熱又怕嘈又怕迫,出去睇煙花真係唔知為乜...

睇完煙花之後返歸沖個靚涼之後準備開台,
搭正香港時間零晨零時零分開台,一開就係四粒鐘,暢快。
成個幾兩個月冇開台,起初真係有o的生疏;歌又揀唔切,講o野又1999,遊魂咁,差不多要成粒鐘先定番落o黎。今次仲要係一邊流汗一邊開台,死未。

以前開埋開埋好多『休息唔開台』o既宣言,次次都係空頭支票;
偏偏今次乜都冇講一抖就抖左咁耐,連我自己都覺得奇怪。
又好似原本諗住二零零六年全面潛水,相反依家又全面復出;
我份人真係太反覆了。

記得以前批評過一位好朋友點解佢次次都好似揀o的唔開心o既日子先o黎開台,我依家終於知道個答案;因為開完台真係會開心番...o的o的...

開完台都已經天光,天氣總算叫涼番o的;
墨爾本時間早上七點幾先休息,訓醒都已經係下晝兩點。
訓醒之後o既生活一如以往,食晏、上網、打機(三國志Ⅹ威力加強版,最近冇玩 PES5,因為部機虧虧地)、聽下歌、睇下BT番o黎o既香港電視節目、食過晚飯之後就聽叱吒頒獎典禮之後早抖。

根本上“新年”o既生活就同“舊年”o既生活一模一樣,沒甚麼特別,沒甚麼值得慶祝;
變o左o既只係年曆上面o既年份加o左一。
其實我唔係好明點解o的人“新年”要慶祝,仲要普天同慶喎。
係慶祝大家都有一日公眾假期?
定係慶祝番“舊年”自己死唔去而又可以o係新o既一年入面玩多年呢?